Track effektivt hvordan dine klik konverteres til salg

Med tracking-værktøjet GDE, som vi på idenyt tilbyder i samarbejde med det digitale bureau Peytz & Co., kan du sikre dig, at dine annonceklik også ender i salg.

Som et tilbud til vores annoncører har vi på idenyt indført, at det er muligt at få et endnu mere detaljeret indblik i kundernes adfærd, fra de klikker på din annonce til de foretager et køb.

Det gør vi med tracking-værktøjet GDE, som vi tilbyder i samarbejde med det anerkendte digitale bureau Peytz & Co. Med GDE får du vished for, at du får et godt udbytte af din kampagne hos os.

Derfor skal du benytte GDE

“På nettet kan vi måle alt, og det gør mange. Alt for ofte forfalder de dog til at måle på for mange forskellige ting i stedet for at måle på det, der er det vigtige i en given situation. Eksempelvis bruger mange Google Analytics, der er et godt og gratis værktøj, men mange bruger Googles standardopsætning, og bruger så Google’s standard matricer som KPI i stedet for at sætte egne KPI’ere” fortæller kommunikationsdirektør i Peytz & Co. Christian Hjorth og fortsætter:

“Her kan man med fordel hente hjælp udefra, til dels at måle på de rigtige ting og dels vælge de rigtige værktøjer. Vi anbefaler, at man fokuserer på kundens brugerrejse og at man ser på, hvornår et besøg tæller som en konvertering. Er det, når kunden har hentet en prisliste, når de har klikket køb – eller først i det øjeblik de modtager en ordrebekræftelse?”

Få styr på kunderejsen

På idenyt bruger vi GDE – Gemius Direct Effect – til at hjælpe de af vores kunder, der måtte ønske det, til at få den mest præcise måling af rejsen fra annonceklik til køb.

“Vi anvender GDE som kampagneværktøj, fordi GDE er det mest præcise måleredskab til de konverteringer, der er relevante for idenyts annoncører. Dermed skal man ikke nøjes med at få de svar Google Analytics kan levere, men får præcise målinger af kunderejsen – og vished om ens annoncer har en effekt eller om de skal justeres” fortæller Head of Digital Business Development på idenyt, Allan Schou.

Er du interesseret i at høre mere om ovenstående kan du kontakte Head of Digital Business Development på idenyt Allan Schou, allans@idenyt.dk / +45 42 24 74 45

Læs resten af nyhedsbrevet

Ny salgsdirektør på idenyt

Adfærdsstyret Native ad: En kæmpe succes

Pinterest Instagram Print

Mest læste artikler